De Conferentie

De Conferentie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In Brussel wordt er een internationale conferentie gehouden door de Bilderberggroep. Voor sommigen is het een geheim genootschap dat over alle wereldproblemen discussieert maar dat vooral over alles beslist, terwijl het voor de anderen een discrete denktank is, waar over alles wordt nagedacht en adviezen geformuleerd. De conferentie vindt plaats in het chique Steigenberger Wiltshire’s hotel.

Tot frustratie van Goris blijkt zijn dienst niet betrokken bij de beveiliging van het evenement. Hij moet zich er willens nillens bij neerleggen.

Maar dan wordt hij gecontacteerd door een adviseur van een deelnemer: diens dochter werd ontvoerd en de eisen hebben, bizar genoeg, betrekking op de conferentie. Dit evenement wordt ernstig bedreigd. Het leven van alle topmensen uit de zakenwereld en meest belangrijke politici van de wereld is in gevaar.

Goris wordt betrokken bij een internationaal onderzoek dat hem van het ene deel van Europa naar het andere leidt.

De enige vraag die hij zich stelt: wie zit erachter en waarom?

Hij heeft maar drie dagen de tijd om de daders te vinden en de lont uit het kruidvat te trekken. Het aftellen is begonnen…

Spannende boeken algemeen
Houtekiet