De dans van de tulpen

De dans van de tulpen

Rank 107 Gelezen 5 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 209 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 1   Topics 0   Leesclub
Natalia, een bekende radiopresentatrice, wordt overreden door een trein. De machinist is haar man. Als hij haar ziet, vastgebonden op de rails met een delicate tulp in haar handen, is het al te laat. De felrode bloem is even mooi als zeldzaam in november. De heftige moordscène wordt live uitgezonden op Facebook. En Natalia blijft niet het enige slachtoffer…

Een ondoorgrondelijke moordenaar met een verontrustende handtekening: bloedrode tulpen die achterblijven bij de vermoorde vrouwen. De slachtoffers hebben geen enkele relatie met elkaar, behalve steeds die vreselijke enscenering van hun dood en de griezelige aanwezigheid van verse tulpen in een seizoen waarin ze niet horen te bloeien.

Inspecteur Ane Cestero reist af naar de regio om de complexe en hyperintelligente moordenaar in de val te lokken, een moordenaar die de schoonheid, rust en natuur van Urdaibai voor altijd zal veranderen.
Literaire thriller
Xander Uitgevers B.V.
10 september 2020

Lezerswaarderingen

Artikelen over De dans van de tulpen

De 11 van september in de categorie spanning
04 september 2020 15 reacties
  Meer artikelen

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in september?
01 september 2020 92 reacties
  Meer artikelen van lezers