De debutante

De debutante

Rank 4419 Gelezen 27 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 0

Voor de liefhebbers van Downton Abbey: Katherine Ramsey van Highland Hall schittert in deze roman als debutante.
Katherine reist naar Londen om haar debuut te maken en een echtgenoot te zoeken. Haar hooghartige tante staat erop dat ze het aanzoek aanneemt van een rijke jongeman. Maar dan leert Katherine Jonathan Foster kennen. Hij is een knappe geneeskundestudent die zich inzet voor het beschermen van de armen in Oost-Londen.

Als een familieschandaal haar kansen doet dalen, heeft Katherine haar handen vrij om liefdadigheidswerk te doen met Jonathan. Er ontluikt een voorzichtige romance. Totdat het werk Katherine in gevaar brengt. En dan verschijnt de rijke aanbidder weer op het toneel...

Carrie Turansky is net als haar lezers helemaal weg van het Britse kostuumdrama Downton Abbey. Na een bezoek aan Engeland wilde ze niets liever dan zelf een verhaal schrijven dat zich afspeelt op een van die prachtige landgoederen uit de Edwardiaanse periode. Het resultaat is de serie Highland Hall, voor iedereen die maar geen genoeg krijgt van kostuumdrama's. 'De debutante' is het tweede deel in deze serie, eerder verscheen 'De gouvernante'.

Historische roman (populair)
Highland Hall (2)