De derde kogel

De derde kogel

Rank 196 Gelezen 4 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 59 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Op 22 november 1963 werd John F. Kennedy vermoord in Dallas, Texas. Maar stel dat de kogel had gemist? In deze what if-roman leeft JFK, en staat hij aan de vooravond van een tweede termijn als president.

Fotojournalist Mitch Newman heeft twijfels bij de vermeende zelfdoding van zijn ex-verloofde Jean. Zij was bezig met een groot onderzoek naar de handel en wandel van JFK, een onderzoek dat zo dicht bij de waarheid kwam, dat het haar fataal werd. Mitch is vastbesloten haar werk voort te zetten, al betekent dat dat hij goed bewaakte geheimen over de machtigste personen van het land aan de kaak moet stellen.

In het werk van de Britse R.J. Ellory speelt Amerika een grote rol, zowel de cultuur, de steden als het landschap. In 'De derde kogel' is dat het politieke landschap van de jaren 60.

De Fontein Romans & Spanning
24 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,50 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in september?
04 september 2019 97 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Weer een echte aanrader! Fascinerend, intrigerend boek.

door: José 1 like
Een van de meest besproken gebeurtenissen in de geschiedenis is toch wel de moord op J.F.K. Oftewel John Fitzgerald Kennedy. Zijn moordenaar Lee Harvey Oswald, tenminste dat is zover we weten. Hoewel er genoeg verhalen en aanwijzingen zijn dat Oswald nooit alleen gehandeld kan hebben. Feit is dat...
ebook