De dorpsdokter

De prachtige roman De dorpsdokter, het eerste deel in de gelijknamige serie van Felicia Otten, speelt zich af in het Hamburg van de jaren vijftig. Als de jonge arts Thea Graven melding maakt van de fatale fout van een chirurg tijdens een operatie, betekent dat het einde van haar carrière. Ze kan niet anders dan vertrekken naar een dorpje in de Eifel, en gaat aan de slag als dokter. Maar de dorpelingen vertrouwen haar niet zomaar, en haar nieuwe baas is een vreselijke hork. Thea blijft ondanks alles optimistisch en vecht voor haar plaats, én de liefde. Langzaam ontdekt ze genoeg om van te houden in haar nieuwe woonplaats… en een paar indrukwekkende geheimen.

‘Een echte feelgoodroman, ik kijk nu al uit naar deel twee!’ ‒ LovelyBooks

Redactionele recensie

Recensies (19)

Meer recensies

Is De dorpsdokter het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De dorpsdokter