De Droomvluchten

Deze verhalen zijn een zweefvlucht over geestelijke landschappen die je hopelijk nooit meer vergeet. Ze gaan van alledaagse strubbelingen, die toch een aura van het bijzondere krijgen, niet in het minst door hun eenvoud, tot zeer verre uithoeken van de verbeelding. Dimensies, die vooral raakvlakken hebben met onze werkelijkheid in het emotionele rijk, en daar draait het om.
Gaandeweg maken de verschillende verhalen een ontwikkeling duidelijk, van het zelf naar de buitenwereld, naar de gemeenschap en de anderen en krijgen de relazen meer overlappingen met de werkelijkheid. Aanvankelijk zeer op overleven en consumeren gericht en zelfs in een fictief rijk egocentrisch, breken de personages hoe langer hoe meer uit hun destructieve melancholie en uit zichzelf. Zo tonen ze een positieve ontwikkeling die voor ieder van ons uiteindelijk lonkt, omdat op die manier werkelijk leven en creativiteit mogelijk worden.

Is De Droomvluchten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Droomvluchten