De echoman

De echoman

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Ultraspannende serial killer-thriller voor lezers van Daniel Cole (Ragdoll) en fans van de Netflix-serie Mindhunters.
Jessica Ambrose is op de vlucht. Ze wordt verdacht van het in brand steken van haar woning, waarbij haar echtgenoot is omgekomen en haar dochtertje zwaargewond raakte. Haar enige hoop is de gewetenloze rechercheur Nate Griffin, die ervan overtuigd is dat ze onschuldig is. Samen proberen ze de ware toedracht van de zaak te achterhalen.
Wanneer er in korte tijd meer verdachte zaken en moorden plaatsvinden, staat de politie voor een raadsel. Maar Jess en Nate ontdekken een link tussen de misdaden: iemand kopieert de moordmethoden van bekende seriemoordenaars uit de geschiedenis. Ze openen de jacht op een dader die zij ‘de echoman’ noemen, en zijn vastberaden hem te stoppen. Maar de echoman maakt zich alweer op voor een nieuw meesterwerk…

Literaire thriller
Ingrid Zweedijk