De eerste dag van de herfst

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

In vijftien jaar kan er een heleboel veranderen. Na het huwelijk van Ralph en Lexie wordt er nog een tweede kindje geboren dat ze samen opvoeden in het huis aan het strand. Maar als Rosie zestien is gebeurd er iets verschrikkelijks, wat ervoor zorgt dat Lexie en Rosie vier jaar later nog steeds niet met elkaar praten en Rosie alles doet om haar moeder het leven zuur te maken.Als ze dan weer van school geschopt wordt en haar ouders niet het idee hebben dat het ooit nog goed kan komen, krijgen ze een aanbod dat ze niet kunnen weigeren. Een aanbod dat Rosies hele leven op zijn kop zal zetten. Je leest het verhaal van Rosie in het zevende deel van de twintig delige reeks. In deze verhalenreeks deel ik de verhalen van vier generaties bijzondere vrouwen. Een reeks die het verhaal verteld over een familie die bewijst dat je ondanks moeilijke keuzes en onmogelijke liefdes als familie altijd sterk staat. Ik publiceerde deze boeken eerder op mijn eigen site, waar al duizenden mensen genoten van de boeken en stuk voor stuk ontzettend meeleefden met deze verhalenreeks.

Postma Ga
25 augustus 2020