De eerste steen

Gelezen 30 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een afgebrand gemeentehuis in een Zweeds stadje. In de as worden de verkoolde resten van een man aangetroffen. Er wordt al snel een schuldige gevonden. Té snel, meent de jonge rechercheur Elina Wiik en daarmee maakt zij zich bij haar collega's van de afdeling Moordzaken niet geliefd. Maar de jonge vrouw wantrouwt de verklaring van de enige ooggetuige. Dan verdwijnt de vader van de getuige plotseling spoorloos. En de familie die achterblijft lijkt doodsbang. Wiik vermoedt dat er een verband is tussen de twee zaken. Vijanden binnen het politiekorps zijn tot alles bereid om haar onderzoek te dwarsbomen. Maar hoe kan zij de muur van stilzwijgen doorbreken?

Oorspronkelijke titel
Första Stenen
Elina Wiik (1)
The House of Books
28 maart 2014
9789044331462 , 9789044332025 , 9789044342222 , 9789044358414

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,50 Bestel het e-book € 9,99

Andere media

VN:

Hebban recensie

Diana Wienholds Hebban Recensent

Te mager, te weinig diepgang en spanning

door Diana Wienholds op 13-09-2011

Thomas Kanger is in 1951 geboren en opgegroeid in Uppsala. Momenteel woont hij met zijn vrouw Hong Vu in Stockholm, samen met zijn opgroeiende kinderen uit een eerste huwelijk. Thomas begon zijn carrière als journalist. Daarna wijdde hij zich aan het schrijven. Vanaf 2001 schreef hij vijf misdaadboeken en twee thrillers. Deze boeken zijn in meer dan tien talen uitgegeven. Zijn vijf misdaadboeken...

Lezersrecensies (1)

boeiende en meeslepend boek

door: luc vancoppernolle 1 like
ik vond het héél aangenaam dit boek spannend en vlot geschreven ,ik hoop vlug een volgend boek van kanger te lezen