de Elfsteen

de Elfsteen

Gelezen 2 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 1
Fantasy & SF Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
In een era waarin op aarde oeroude geesten rondwaren, het gebruik van de Tijdbrug van Fione wordt herontdekt en Windstenen zorgen voor evenwicht tussen dwergen, elfen en mensen, dreigt een catastrofe indien de Elfsteen van prinses Ivelij wordt gestolen en niet voor volle maan terugkeert
Windjir, inwoner van het voormalige piratennest Groot Walburcht, gaat samen met een lid van het Tolburchtse dievengilde de strijd aan met een boosaardige tovenaar om te voorkomen dat een eindeloze doem zich over de aarde verspreidt.
Het mysterieuze Treurpaleis met zijn rivierdraken, de stad Tolburcht met zijn Galgberg en zijn bloedvleren, het Meer van Zand met haar nimfen en een schier onmogelijke liefde tussen mens en elf, vormen maar een deel van het luisterrijke decor voor Windjirs wedloop met de tijd.
Een spannend, meeslepend verhaal met een verrassende ontknoping.
(Categorie: jong volwassen tot en met 80+)
Sciencefiction & Fantasy

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Even doorzetten loont!

door: Merel 2 likes
Groot Walburcht zal binnenkort bezocht worden door een elfenschip. De triadeleden van Groot Walburcht zijn niet alleen druk met het voorbereiden van dit onverwachte bezoek, ze maken zich ook zorgen om een diefstal die de Doem over hun stad zal uitroepen. Hoe gaan ze deze diefstal voorkomen, terwijl...