De escaperoom

Rank 826 Gelezen 704 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 748 Favoriet 32 Recensies 48
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 3 Spots 9   Topics 0

Huiveringwekkende thriller over misleiding en wraak, voor de fans van J.P. Delaneys Het vorige meisje and Ruth Ware’s De vrouw in suite 10

Welkom in de escaperoom.

De opdracht is simpel: kom er levend uit. In de lucratieve wereld van Wall Street zijn Vincent, Jules, Sylvie en Sam ultieme carrièrejagers. Hun leven staat in het teken van meedogenloze ambitie, miljardendeals en buitensporige luxe. Wanneer de vier vast komen te zitten in een escaperoomlift gaat het verschrikkelijk mis. Ze worden gedwongen hun onderlinge wedijver opzij te zetten en gezamenlijk opdrachten uit te voeren om vrij te komen. Maar naarmate deze onheilspellender worden en er duistere geheimen bloot komen te liggen, wordt de stemming grimmiger. Als ze willen overleven, moeten ze een laatste raadsel oplossen: wie van hen is een moordenaar? De escaperoom biedt een vlijmscherpe blik op de meedogenloze strijd die zich binnen bedrijven kan afspelen achter de opgehouden schijn van samenwerking en collegialiteit.

‘Razend spannend van begin tot eind. Vier meedogenloze jonge carrièrejagers zitten opgesloten in een dodelijk spel. Onvergetelijk!’ – Harlan Coben

‘Fantastisch. Een van de beste boeken die ik dit jaar gelezen heb.’ – Lee Child

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Kees de Bree Hebban Recensent

Psychologisch kooigevecht

door: Kees de Bree

Het team van de prestigieuze firma Stanhope and Sons verdient exorbitante bedragen met slimme investeringen. De charismatische vice president Vincent, zijn financieel expert Sam wiens vrouw meer miljoenen uitgeeft dan hij verdient, Sylvie het beeldschone, maar spijkerharde ex-fotomodel en Jules, de...

Reacties op: De escaperoom