De escaperoom

De escaperoom

Rank 20 Gelezen 7 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 387 Favoriet 2 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Huiveringwekkende thriller over misleiding en wraak, voor de fans van J.P. Delaneys Het vorige meisje and Ruth Ware’s De vrouw in suite 10

Welkom in de escaperoom.

De opdracht is simpel: kom er levend uit. In de lucratieve wereld van Wall Street zijn Vincent, Jules, Sylvie en Sam ultieme carrièrejagers. Hun leven staat in het teken van meedogenloze ambitie, miljardendeals en buitensporige luxe. Wanneer de vier vast komen te zitten in een escaperoomlift gaat het verschrikkelijk mis. Ze worden gedwongen hun onderlinge wedijver opzij te zetten en gezamenlijk opdrachten uit te voeren om vrij te komen. Maar naarmate deze onheilspellender worden en er duistere geheimen bloot komen te liggen, wordt de stemming grimmiger. Als ze willen overleven, moeten ze een laatste raadsel oplossen: wie van hen is een moordenaar? De escaperoom biedt een vlijmscherpe blik op de meedogenloze strijd die zich binnen bedrijven kan afspelen achter de opgehouden schijn van samenwerking en collegialiteit.

‘Razend spannend van begin tot eind. Vier meedogenloze jonge carrièrejagers zitten opgesloten in een dodelijk spel. Onvergetelijk!’ – Harlan Coben

‘Fantastisch. Een van de beste boeken die ik dit jaar gelezen heb.’ – Lee Child

‘Een thriller van de bovenste plank.’ – Sydney Morning Herald

Roelof Posthuma
Ambo|Anthos
13 augustus 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 21,99 Bestel het e-book € 12,99

Artikelen over De escaperoom

Lees verder

Lezersrecensies (1)

Escaperoom?

door: Ramonaleest 1 like
Ik las de Escaperoom van Megan Goldin voor Ambo Anthos als e-book. korte samenvatting: De opdracht is simpel: kom er levend uit. In de lucratieve wereld van Wall Street zijn Vincent, Jules, Sylvie en Sam ultieme carrièrejagers. Hun leven staat in het teken van meedogenloze ambitie, miljardendeals...
ebook