Nachtduik

Nachtduik

Rank 4828 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Nadat door haar truecrimepodcast een onschuldige man vrij is gekomen, is Rachel Krall een bekende naam geworden – en de laatste strohalm voor duizenden mensen die op zoek zijn naar gerechtigheid. Wanneer in het slaapstadje Neapolis een controversiële rechtszaak begint, grijpt ze haar kans op vervolgsucces. Ze stort zich op de zaak, waarin een plaatselijke golden boy ervan wordt verdacht de kleindochter van de politiechef te hebben verkracht. Tegelijkertijd ontvangt ze een anonieme brief waarin om haar hulp gevraagd wordt bij een oude zaak rondom de verdwijning van een meisje, 25 jaar geleden. Heden en verleden komen samen als Rachel onthutsende verbanden tussen de twee zaken ontdekt, die het verloop van de rechtszaak en het leven van alle betrokkenen ingrijpend veranderen.

Nachtduik van Megan Goldin is een razendsnelle psychologische thriller over de prijs van roem, de lange schaduw van het verleden en loyaliteit in een kleine dorpsgemeenschap.

‘Goldin weet als geen ander de spanning steeds verder op te voeren. Een adembenemende pageturner.’ – The New York Times Book Review (Editor’s Choice)

'Uitnodigend en heel spannend. Een zeer geslaagde pageturner!’ – Booklist (starred review)

Literaire thriller
Ambo|Anthos