De essentie van het leven

'De essentie van het leven' geeft een diepgaand inzicht in onszelf en het leven. Ieder mens vormt voor zichzelf een beeld van wat belangrijk is in het leven. Dat beeld is vaak gebaseerd op onze opvoeding, opleiding en ervaring. Maar is dat wat we voor onszelf belangrijk hebben gemaakt, ook werkelijk belangrijk? 'De essentie van het leven' laat zien waar het werkelijk om gaat. Met dit inzicht kunnen we bewust de juiste keuzes maken om zo een waardevol leven te scheppen. Een bewust en liefdevol leven, dan zijn we verbonden en in harmonie met het leven. We worden er ons van bewust dat het leven liefde is. Dat alles wat we nodig hebben om gelukkig te worden al in ons aanwezig is.

Is De essentie van het leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De essentie van het leven