De gastenlijst

Rank 153 Gelezen 354 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 660 Favoriet 22 Recensies 21
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 6 Spots 3   Topics 0

Dertien gasten. Eén lijk.

Jules en Will kunnen hun geluk niet op. Eindelijk is het zover: hun bruiloft op een schitterend eiland voor de Ierse kust. Terwijl de laatste voorbereidingen worden getroffen en de gasten langzaam binnendruppelen, breekt buiten een storm los. Niemand kan nog van het eiland af. Oud zeer steekt de kop op, lang vergeten vetes worden uitgevochten en de stemming op het eiland wordt alsmaar grimmiger. Maar niemand kon vermoeden dat één van de gasten in staat was tot moord.

Iedereen heeft geheimen. Iedereen heeft een motief. Eén van hen zal het eiland niet levend verlaten. Maar wie?

Spannende boeken algemeen

1 keer bewerkt, laatste bewerking door marzzz

Onno van Rijen Hebban Recensent

Sublieme Agatha Christie 3.0

door: Onno van Rijen 7 reacties 2 likes

Lucy Foley studeerde Engelse literatuur en werkte als fictieredacteur bij een grote uitgeverij. Haar inspiratie haalt ze vaak uit plaatsen die grote indruk op haar maakten. In het geval van De gastenlijst zijn dit Inishbofin en Inisturk, twee rotsachtige eilanden voor de kust van Connemara. Ze zijn...

Reacties op: De gastenlijst