De gastenlijst

De gastenlijst

Rank 2689 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

De razend spannende opvolger van De jachtpartij, voor de fans van Agatha Christie, Ruth Ware en Liane Moriarty

De gastenlijst zette me tot het einde toe op het verkeerde been. Een klassieke whodunit en briljante psychologische thriller in één.’ Kate Mosse

Dertien gasten. Eén lijk.

Jules en Will kunnen hun geluk niet op. Eindelijk is het zover: hun bruiloft op een schitterend eiland voor de Ierse kust. Terwijl de laatste voorbereidingen worden getroffen en de gasten langzaam binnendruppelen, breekt buiten een storm los. Niemand kan nog van het eiland af. Oud zeer steekt de kop op, lang vergeten vetes worden uitgevochten en de stemming op het eiland wordt alsmaar grimmiger. Maar niemand kon vermoeden dat één van de gasten in staat was tot moord.

Iedereen heeft geheimen. Iedereen heeft een motief. Eén van hen zal het eiland niet levend verlaten. Maar wie?

In de pers
‘Ik had niet verwacht dat Foley een nóg beter boek zou schrijven dan De jachtpartij, maar zie hier! De gastenlijst is adembenemend.’ Alex Michaelides, bestsellerauteur van De stille patiënt

‘Een ijzersterke, meeslepende thriller die je in een ruk wilt uitlezen. Ik hoop dat Foley nog meer thrillers gaat schrijven die net zo goed zijn als De jachtpartij.’ Hebban.nl

‘Cluedo in boekvorm.’ LINDA.

‘Spannend en origineel.’ Trouw

Spannende boeken algemeen
Thriller