De gastvrije keuken van het Midden-Oosten

De gastvrije keuken van het Midden-Oosten

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

In De gastvrije keuken van het Midden-Oosten neemt Bethany Kehdy klassieke en traditionele recepten en herinterpreteert deze voor de moderne kok, zonder de authenticiteit op te offeren.

Meer dan 80 oude en dagelijkse recepten uit het Midden-Oosten worden opnieuw geïnterpreteerd en toegankelijk gemaakt voor de westerse keuken. Ontdek het geheim van hummus voor eens en voor altijd, maak een Perzische kruidenfrittata of een indrukwekkende, heerlijke stoofpot van ossenwang, sjalot en rabarber. Van eenvoudige avondmaaltijden tot luie brunches, zondagsdiners, feestelijke feesten en last-minute-gerechten, Bethany illustreert dat met een paar belangrijke ingrediënten het eten uit het Midden-Oosten de perfect past bij elke gelegenheid.

Met menuschema's, gedetailleerde instructies over het koken van de gerechten en charmante anekdotes uit Bethany's eigen ervaringen in het Midden-Oosten, is De gastvrije keuken van het Midden-Oosten een essentieel kookboek voor iedereen die van de wereldse smaken van het Midden-Oosten houdt.

Culinair
Fontaine uitgevers