De geheime bed & breakfast

De geheime bed & breakfast

Rank 3475 Gelezen 195 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 156 Favoriet 2 Recensies 9
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

De ultieme vakantie. Een rustig eiland, waar je in de zomerzon helemaal tot rust kunt komen. In 'De geheime bed & breakfas't brengt Federica Brunini je de ervaring waar je altijd al van gedroomd hebt. In deze inspirerende feelgoodroman runnen de vriendinnen Tamara en Dunna een speciale B&B op een Italiaans eiland. De B&B staat niet in de reisgidsen, heeft geen website, er kunnen maar vijf mensen verblijven en de enige manier om je reservering te bevestigen is door het tonen van een handgeschreven uitnodiging. Eva, Jonas, Olivia, Lisa en Lara zijn vijf van de uitverkorenen wier leven zal veranderen. Maar wat gebeurt er als het verleden hun idyllische reis verstoort? Zijn de gasten wel wie ze zeggen dat ze zijn?

Mariella Manfre
Xander Uitgevers B.V.