34cc60446d503f54064ab89b6713c835e8691369

De genezing van de krekel - graphic novel

Gelezen 17 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 10 Favoriet 1 Recensies 1
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Op een dag merkt de krekel dat hij een vreemd gevoel in zijn hoofd heeft. Het is een zwaar, onwrikbaar gevoel, dat niet meer weg wil gaan. Alle dieren willen hem helpen, maar wat ze ook doen, het baat niet. Zal dat sombere gevoel ooit weer uit zijn hoofd verdwijnen?
Gwen Stok, illustrator en kunstenaar, was zo onder de indruk van De genezing van de krekel dat zij besloot Toon Tellegens tekst in stripvorm om te zetten. Ze gaf de dieren een gezicht in haar unieke tekeningen. Het resultaat is een schitterende beeldroman van twee toptalenten, voor jong en oud.

Stripboeken
Strips algemeen
Querido
05 maart 2019
05 maart 2019

Zomaar beter geworden

door: Ellen IJzerman (prowisorio) 2 reacties 1 like

In 1999 zag het De genezing van de krekel van Toon Tellegen voor het eerst het licht en werd direct een succes. Het werd het jaar daarop bekroond met de Gouden Uil en is nog altijd een geliefd boek voor (niet al te) jong en oud. Een van de fans van Toon Tellegens dierenverhalen is kunstenaar en...

Reacties op: De genezing van de krekel - graphic novel