9200000123961608

De gevoelige mannenclub

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1

Nadat Harry’s vrouw Vera besluit voortaan naakt door het leven te gaan en haar ‘assertieve grondhouding jegens mannen’ ontwikkelt, valt ze in de handen van dokter Cagliari die gevaarlijke experimenten op Vera doet in de hoop het geheim van sexy bitches te ontrafelen. Harry besluit De gevoelige mannenclub in te schakelen om zijn Vera terug te krijgen.

‘In deze uitzonderlijke trip over leven en dood, intimiteit en sexualiteit, krijgen we een kijkje in het fantastische brein van Michiel van de Pol; stellages, planken en laatjes vol existentiële vragen, verrekijkers, filosofische experimenten, kanonnen en stinksokken. Voor je het weet sta je weer buiten, kijk je achterom naar het gat waar je zojuist uit bent gekomen (bij Michiel kan dat elk denkbaar gat zijn), en vraag je je af hoe je zo snel mogelijk weer binnen komt. U zijt dus gewaarschuwd.’ – Isolde Hallensleben

Scratch Books
01 februari 2020

Recensies

Koen Driessens Hebban Recensent

Ontbonden driften en aseksuele bromancers

door: Koen Driessens 1 like

Deze non-binaire tijden van genderfluïditeit kunnen een tekenaar als Michiel van de Pol niet anders dan uitdagen tot een in het extreme uitvergrote pastiche in zijn kenmerkende non-aantrekkelijke, expressief-vloeiende stijl. Ondanks het strakke schema van 16 vakjes per plaat dat hij zichzelf...