De gezondheidsrevolutie

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Maria Borelius merkte dat haar gezondheid achteruit ging. Ze had last van haar rug, was humeurig en haar energie leek te zijn verdwenen. Met een achtergrond als wetenschapsjournalist besloot ze te onderzoeken wat er te doen was om weer haar oude, energieke zelf te worden. Ze sprak met specialisten over de hele wereld, onderzocht de feiten over veroudering en gezondheid vanuit verschillende medische disciplines en bracht deze puzzelstukjes bij elkaar.

Wat was het geheim? Het woord waar experts steeds over begonnen, was 'ontsteking'. De sleutel ligt in het nemen van eenvoudige stappen om dit effect in het lichaam te verminderen. Zo ontstond het ontstekingsremmende vijfstappenplan, dat Maria het 'Geluk-programma' noemt. Door anders te eten maar ook door haar manier van leven aan te passen, veranderde Maria's gezondheid, gemoedstoestand en figuur. In dit boek deelt ze haar zoektocht en geeft ze je de antwoorden om ook je gelukkige, relaxte zelf te herontdekken.
Unieboek | Het Spectrum