De groene hand 3 - Het blauwvonk mysterie

De groene hand 3 - Het blauwvonk mysterie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior Spots 1   Topics 0

De Groene Hand is een geheime club van de vijf kinderen Daniël, Flora, Hilde, Anniek en Fabio. In de boeken staan ze iedere keer voor raadsels en samen proberen ze die op te lossen. Een gloednieuwe serie spannende verhalen voor kinderen vanaf 8 jaar. De boeken worden ondersteund via de website van de auteur met meer informatie over de club De Groene Hand (die echt heeft bestaan!) en wat je allemaal zelf bij de club kunt doen.
Er heerst een hittegolf. De vakantie nadert en iedereen is druk met het jaarlijkse midzomerfestival. In het dorp lopen zelfs twee reporters rond die een film maken. Geen mysterie in zicht. Totdat de clubleden een duistere voorspelling horen. En ze tijdens een zwempartij iets in het water vinden dat te maken heeft met 'blauwvonk'. Een spannende zoektocht begint. Wat is blauwvonk? Is het gevaarlijk? Waarom worden er steeds meer mensen en katten ziek? Komt de voorspelling uit of lukt het De Groene Hand om het blauwvonkmysterie op tijd te ontrafelen?

Kind & Jeugd
Aerial Media Company B.V.
27 juni 2017

Door lezers

Boekenbengels en Leesbeesten / Buddyread: De groene hand
17 juli 2019
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Het blauwevonk mysterie

door: Melih-67 2 likes
Iedereen was druk met het jaarlijks midzomerfestival.in het dorp lopen zelfs twee reporters rond die een film maken geen mysterie in zicht. Vijf goeie vrienden waren in de Zuiderplas aan het zwemmen.De Zuiderplas ligt in het bos.Flora liet zich vallen in het warme zand . Al snel zat Aniek naast...
ebook