De grote kakwedstrijd

Vind jij het ook vreselijk om naar t toilet te gaan? Schrik je van harde geluiden en vreselijke geuren? Maak kennis met Koning Jonathan, die net als jij zijn toiletavonturen verafschuwde. Maar met de hulp van zijn beste vrienden ontdekte hij de magie van het toilet. Leer hoe ook jij trots kunt zijn op een toiletbezoek!
Dit betoverende verhaal is niet alleen voor kinderen die wat extra hulp kunnen gebruiken op het toilet. Het is een avontuur voor iedereen die van sprookjes houdt. Ontdek de boodschap dat we allemaal anders zijn maar even waardevol en uniek. Geniet van prachtige illustraties en beleef een avontuur dat zowel doet lachen als nadenken.
Pak snel dit boek en laat je meevoeren in een wereld vol lees- én kakplezier!
Groetjes,
Nurlaila

Is De grote kakwedstrijd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De grote kakwedstrijd