De hele vis - het kookboek

De hele vis - het kookboek

Culinair   Topics 0
We willen allemaal meer vis eten en we zijn doordrongen van het belang van duurzaamheid: met dit boek raak je geïnspireerd en breid je je repertoire uit met de heerlijkste nieuwe ideeën van dé chef-kok van deze tijd.

In .De hele vis – het kookboek benadert Sydney’s meest innovatieve chef-kok Josh Niland op een heel nieuwe manier alle aspecten van het bereiden van visgerechten. Of het nu gaat om het vinden van de juiste vis, het fileren, rijpen of zouten, alles wat we al dachten te weten wordt opnieuw onder de loep genomen en uitgelegd. Josh Nilands missie is
anderen te inspireren vis te zien als een bijzondere voedingsbron en een culinair seizoensproduct. Met dit boek zijn nieuwe culinaire hoogtepunten binnen ieders handbereik.

Proef de meer dan 60 recepten voor het bereiden van talloze vissoorten: van kabeljauw-leverpaté op toast, vis-cassoulet en geroosterd merg van vissenbotten tot aan de echte perfecte fish-and-chips. De hele vis – het kookboek zal de lezer er snel van overtuigen dat er meer op de wereld is dan alleen visfilet en dat er veel meer soorten vis zijn dan we denken.
Culinair
Eten en drinken algemeen