De helende kracht van vreugde

De helende kracht van vreugde
Verhoog je trilling met wijsheid uit Lemurië
Hoe vreugdevol ben jij?
Zou je blijer willen zijn en meer van het leven willen genieten?
Wil je graag meer leven vanuit je hart en Ziel?
Zoek je naar meer heelheid en welzijn?
Wil je graag jouw trilling verhogen en je hoogste zielepad bewandelen?
Zou jij graag in een vreugdevollere wereld leven?

Dan kan dit boek je inspireren. Het staat vol persoonlijke verhalen, channelingen, informatie en oefeningen om je daarbij te helpen.

Lees waarom ons brein van nature niet op vreugde is ingesteld en leer hoe je deze programmering overstijgt door de vreugdepaden in je brein te versterken.

Niet alleen leidt het steeds meer openstaan voor vreugde tot een gelukkiger leven, het heeft ook een helend effect. Vreugde helpt ons om te creëren vanuit onze Ziel. Daarnaast verhoogt vreugde onze trillingsfrequentie en helpt zij ons op die manier samen te bouwen aan een Nieuwe Aarde.

Dit boek combineert persoonlijke ervaringen, inzichten uit onder andere de psychologie en kwantumtheorie, met de diepe wijsheid van de Lemuriërs. Het is geschreven met de hulp van de Lemurische Meester Adama uit de lichtstad Telos. Zijn compassievolle en liefdevolle channelingen brengen je nieuwe codes van vreugde en Licht. Laat je optillen door zijn wijze woorden en laat vreugde de nieuwe wegwijzer zijn op jouw zielepad.

Angel Light Heart Press

ISBN 978-90-830446-6-8

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Angel Light Heart Press
02 februari 2021
02 februari 2021

Reacties op: De helende kracht van vreugde