De honderdste editie van het Dutch Open

Het boek De 100ste editie van het KLM open is boek waarmee je iedere golfer een plezier doet, omdat het in woord en prachtig beeld de geschiedenis laat zien van een bijzonder golftoernooi waar we als Nederland trots op kunnen zijn.

Het is een rijkelijk geïllustreerd koffietafelboek, 128 pagina’s, geheel in vier kleuren. De geschiedenis van het toernooi is opgesplitst in blokken van 10 jaar, vanaf de eerste Dutch in 1912 tot en met de laatste in 2019. Deze historische lijn loopt als een rode draad door het boek en wordt onderbroken door thema’s die dieper uitgewerkt zijn. Hierdoor worden historische zwart/wit foto’s op een natuurlijke manier gemixt met kleurrijke foto’s uit een minder ver verleden.
De thema’s die dieper uitgewerkt zijn en waarbij vaak fraaie kleurenspreads zijn opgenomen: Robbie van Erven Dorens; Joost Luiten; grote namen van het Open; Maarten Lafeber; Play-off 1989; Severiano Ballesteros; De Banen; De bekers; De vrijwilligers; Jan Dorrestein; Drama’s van het Open; Royals en het Open; Holes-in-one; de toekomst van het Open, de winnaars en natuurlijk is de jubileumeditie van 2019 ook in beeld gebracht!

Een boek om na te genieten van zoveel mooie toernooien...

Is De honderdste editie van het Dutch Open het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De honderdste editie van het Dutch Open