De jongen uit het woud

Rank 5291 Gelezen 68 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 48 Favoriet 4 Recensies 10
Young adult Artikelen 1 Spots 8   Topics 0
Julia knielde neer bij de roerloze gestalte en zag vol afgrijzen dat de linkerkant van zijn gezicht besmeurd was met bloed. Hij was met zijn hoofd op een puntige steen terecht gekomen. De hoofdwond zag er vreselijk uit. 'Michael?' fluisterde ze zachtjes. Ze legde een trillende hand op zijn voorhoofd. 'Kun je me horen?'

Julia is al jaren verliefd op Michael, de knapste jongen van de school. Wanneer hij haar eindelijk ziet staan, zet hij haar na een paar afspraakjes op kille wijze aan de kant. Julia's zomervakantie begint met een gebroken hart. Een paar dagen later krijgt Michael een motorongeluk en is hij door de klap compleet veranderd. Vanaf dat moment staat haar leven op zijn kop. Michael wil haar terug. Maar waarom is hij zo anders? En kan ze hem nu wél vertrouwen?

'Prachtige en verfrissende YA roman van Nederlandstalig schrijftalent.' - young-adults.nl -

Young Adult
02 september 2014
9789492098009 , 9789492098030 , 9789492585172

Een mysterieuze liefde

door: Elise Hermans 2 likes

De jongen uit het woud vertelt een magisch liefdesverhaal. Julia is al heel lang verliefd op Michael, ook al ziet hij haar niet staan. Als hij op het eindejaarbal toch interesse in haar toont, kan haar geluk niet op. Maar, al na een paar dates, maakt hij het op een gemene manier uit. Julia ’s...

Reacties op: De jongen uit het woud