De juiste man

VN:
Parool:

De juiste man

Gelezen 191 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 74 Favoriet 3 Recensies 61
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 6   Topics 0   Leesclub

Max van Olden won met Lieve edelachtbare de Schaduwprijs voor het beste thrillerdebuut. Met De juiste man komt Max van Olden met een waardige opvolger. Het is een gelaagde thriller waarbij vergelding vooropstaat.

Hoofdpersoon is Oscar, een alleenstaande advocaat op leeftijd. Sinds een persoonlijk drama van twintig jaar eerder, staat zijn leven in het teken van wraak. De juiste man is een thriller in de wereld van de advocatuur.

Uit het juryrapport van de Schaduwprijs:
‘Een goed doordachte plot met sublieme verhaallijnen, die aan het eind prachtig bij elkaar worden gebracht. Een zeer verrassend en overtuigend debuut dat doet uitzien naar een vervolg.’

Literaire thriller
Moeilijk lezen
Ambo|Anthos
07 februari 2017
09 februari 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Een prettig leesbare psychologische thriller

door: Diana Wienholds 1 like

De juiste man is het tweede boek van Max van Olden na zijn debuut met Lieve edelachtbare, waarvoor hij de Schaduwprijs voor het beste thrillerdebuut won. Max van Olden is zelf advocaat dus inhoudelijk weet hij waar hij het over heeft als hij Oscar zijn ‘werk’ laat doen.

Oscar Seefelt is namelijk een...

Reacties op: De juiste man