De kern van liefde

Liefde, familie en geschiedenis: een serie om bij weg te dromen voor fans van Corina Bomann en Anne Jacobs.
Duitsland, 1904. Een verwoestende brand betekent bijna het einde van de zeepfabriek die al generaties lang in het bezit is van de familie. Het bedrijf wordt geleid door Anton, die het alleen kan voortzetten dankzij het
fortuin van zijn verloofde Helen. Na hun bruiloft wijden Helen en Anton zich met hart en ziel aan het bedrijf. Hun zeep wordt steeds bekender, en door hun ondernemerszin overleeft het bedrijf de Eerste Wereldoorlog. Alles lijkt dus goed te gaan, maar dan doet Helen een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. De zeepmakerij floreert, maar kan ze haar huwelijk nog redden?
De kern van liefde is het tweede deel in de meeslepende familiesaga De vrouwen van de zeepmakerij.
Lezersreacties:
‘Ik hou van dit soort historische series!’
‘De roman is meeslepend en Eden heeft een fijne schrijfstijl.’
‘Ik heb gesmuld van het liefdesverhaal en ook nog wat geleerd over het leven in de negentiende eeuw.’

Recensies (13)

Meer recensies

Is De kern van liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kern van liefde