De kleine Laloux

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
"De kleine Laloux' van Freek Van Looveren is een handige samenvatting van Laloux' baanbrekende gedachtegoed over zelfsturing en nieuw organiseren. Frederic Laloux schreef met "Reinventing Organizations' een boek dat de deur openzette naar een nieuw tijdperk in het denken over organisatie, management en motivatie. Al deze gebieden weet Laloux bij elkaar te brengen in zijn beschrijving van de evolutie in organisaties. "Cyaan' is inmiddels een begrip, en niet alleen vanwege het succes van Buurtzorg. De trend die Laloux signaleerde, is in allerlei branches en organisaties te zien.
Dit boek is relevant, zelfs essentieel voor iedereen die zich bekommert om zelfleiderschap, klantdenken en waardecreatie. Laloux' meesterwerk is echter breed opgezet en heeft een hoog abstractieniveau. Voor lezers die de essentie willen meenemen in hun eigen vakgebied, is "De kleine Laloux' geschreven. Leiderschapsexpert Harry Starren schreef er een speciaal voorwoord bij.
Business Contact