De kooi

Gelezen 400 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 199 Favoriet 23 Recensies 57
Thrillers & Spanning Artikelen 6 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 4   Topics 0

Aanvankelijk negeerden de mensen de bizarre getuigenissen op het nieuws. Maar er kwamen er steeds meer en ze kwamen van steeds dichter bij huis. Algauw hoorden we dat het bij ons op straat gebeurde, om de hoek. De televisie ging op zwart, de radio zweeg en het internet viel uit. Telefoons stopten met overgaan. En we konden niet meer naar buiten. Want daar zijn zij. En zij mogen niet gezien worden

Malorie voedt haar kinderen binnen op. Iets anders is ondenkbaar. Nog nooit zijn ze buiten geweest.
Het huis is stil, de deuren zijn vergrendeld, de gordijnen gesloten. De ramen zijn afgedekt met matrassen, vastgespijkerd in de kozijnen.

De kinderen slapen. Straks zal ze hen wakker maken en hen blinddoeken.
Vandaag zullen ze het huis verlaten. Vandaag zetten ze alles op het spel.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Bird Box
Bird Box (1)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
21 december 2014
21 november 2018

Soraya Vink Auteur

Een van de meest huiveringwekkende thrillers van 2015!

door: Soraya Vink 1 like

Malorie trekt zich aanvankelijk niets aan van de nieuwsberichten die op haar netvlies verschijnen. Haar zus Shannon raakt bijna geobsedeerd en lijkt te wachten op elke nieuwe update die in de nieuwsberichten naar voren komt. De bizarre gebeurtenissen verspreiden zich langzaam naar andere delen van...

Reacties op: De kooi