De kooi van een engel

Terug in het hol van de duivel ben ik aan een man overgeleverd die me fascineert en angst aanjaagt, een tedere moordenaar wiens obsessie voor mij met de dag groeit. Nikolai Molotov is zowel mijn ontvoerder als mijn beschermer, zijn huis zowel mijn veilige haven als mijn vergulde kooi. Als ik zijn dodelijk verleidelijke aanraking maar had kunnen weerstaan... of als ik maar tegen zijn groeiende greep op mijn hart en geest had kunnen vechten. Want hoe ver ik ook in het raadsel van zijn verleden duik, ik weet nog steeds het antwoord niet op de meest cruciale vraag: Hoe gevaarlijk is zijn liefde voor mij?

Is De kooi van een engel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kooi van een engel