De krassen van Phaedra

De Krassen van Phaedra is een multimedia roman met foto's en video's. Gebaseerd op waargebeurde feiten. Mark en Sophie proberen hun kinderwens te vervullen via kunstmatige bevruchting. Na een aantal vergeefse pogingen - waaronder een miskraam - staan alle signalen eindelijk op groen. Maar dan slaat het noodlot toe. Hoe nu verder? Doorgaan is geen optie, opgeven kan niet… Het vervullen van de kinderwens (en het vervolg) speelt zich af tegen het decor van een samengesteld gezin met twee puberende zonen. Het is een emotionele achtbaan waarin hoop, blijdschap, verdriet, humor, troost en -vooral veel - liefde elkaar in rap tempo afwisselen. Tijd om op adem te komen is er nauwelijks, want om een indruk te geven van de gemoedstoestand waarin de auteur zelf verkeerde, is 'De Krassen van Phaedra' bewust geschreven als een pageturner: • Informeel en Onverbloemd • Nieuwsgierig makend • Dynamisch en Spannend De roman bevat foto’s en video’s die als QR-code zijn opgenomen in een voetnoot. Scan de QR-code en ga direct naar het beeld, inclusief links een aanvullende informatie in de beschrijving onder de video of foto.

Waargebeurde verhalen
Brave New Books