De Kroon van het Heksenhout 1

Gelezen 21 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 55 Favoriet 2 Recensies 0
Fantasy & SF Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
De Kroon van Heksenhout is het vervolg op Tad Williams’ Heugenis, Smart en het Sterrenzwaard en het daaropvolgende tussendeel Het Hart van Steen. Het boek is opgesplitst in twee delen.

Dertig jaar zijn verstreken sinds de gebeurtenissen in de eerdere romans uit het vierdelige Heugenis, Smart en het Sterrenzwaard, en nu staat de wereld van Osten Ard wederom op een gevaarlijk kruispunt. Het rijk wordt bedreigd door strijdkrachten die tweedracht zaaien, terwijl oude bondgenoten zijn verdwenen, en anderen een duistere kant op worden gelokt.

Maar misschien nog wel het angstaanjagendste van alles is dat de Nornen – de lang geleden verslagen elfenvijand – zich weer roeren. Vastbesloten de door mensen geregeerde landen die ooit van hen waren weer terug te winnen...

‘Williams heeft zichzelf overtroffen. Dit boek is vrijwel onmogelijk om neer te leggen tijdens het lezen. Een instant klassieker.’ Kirkus

De Kroon van Heksenhout deel II verschijnt februari 2018.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy