De kunst van goed leven

Bestsellerauteur Rolf Dobelli, bekend van De kunst van het helder denken en De kunst van het verstandige handelen, buigt zich in De kunst van goed leven over de 52 kleine gedragsveranderingen die ons leven een heel stuk aangenamer kunnen maken. Of het nu in de gezinssituatie is of in een belangrijke vergadering.

We realiseren ons namelijk niet hoeveel tijd en energie we verspillen aan het belasten van ons hoofd met allerlei mogelijkheden. Wat als we de mogelijkheden zouden beperken. Bijvoorbeeld door altijd nee te zeggen tegen een toetje of bijvoorbeeld altijd zwarte sokken te kopen zodat je niet de hele ochtend kwijt bent aan het oplossen van het mysterie van de verdwenen sok. En hoe zouden collega’s met je omgaan als je werktijden niet onderhandelbaar waren?

Jouw leven, jouw spelregels, jouw geluk.

Recensies (1)

Is De kunst van goed leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kunst van goed leven