De leesclub

Rank 6508 Gelezen 76 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 109 Favoriet 4 Recensies 5
Literatuur & Romans Spots 2 Top25's 1   Topics 0

De leesclub is de nieuwe feelgoodroman van Laura de Koning; herkenbare belevenissen van een vriendinnen leesclub vol liefde en romantiek, voor alle fans van Jill Mansell en Sophie Kinsella.

Eline en Renske zijn al sinds de basisschool bevriend. Ze delen een onstilbare leeshonger en op initiatief van Renske hebben ze een leesclub opgericht. Renske heeft net te horen gekregen dat ze het vervallen landhuis van een tante heeft geërfd, maar ze twijfelt of ze de erfenis wel kan en wil aannemen. De leesclubleden reageren enthousiast en bedenken zelfs een nieuwe bestemming: een landhuis voor lezers én schrijvers. Een plek waar lezers elkaar kunnen ontmoeten en schrijvers zich kunnen terugtrekken om aan een nieuw boek te werken. Renske en haar vriendinnen gaan aan de slag, en krijgen het tijdens de grote verbouwing te stellen met allerlei bouwperikelen, norse buurmannen en onbetrouwbare types. Zal het ze lukken hun droomplek te creëren?

Laura de Koning schreef eerder De flirtcursus een sprankelende feelgoodroman vol humor, herkenning en romantiek. Ze woont met man, kinderen en een flinke veestapel in de kop van Noord-Holland.

Ambo|Anthos
11 juli 2019
12 juli 2019

Een liefdesverhaal met een vrolijke noot

door: Annette Rijsdam

Na De flirtcursus komt Laura de Koning weer met een nieuwe feelgood die zeker weten een glimlach op je gezicht gaat toveren. Laura de Koning is zelf woonachtig op een boerderij in Noord-Holland, samen met haar man, kinderen en een hele veestapel. Het is daarom ook niet verwonderlijk dat De leesclub...

Reacties op: De leesclub