De legende van Oranjewoud

Lang geleden, ergens in de bossen van Oranjewoud, nam de dansende wind in haar vlucht een magische brief mee die neer streek in de tuin van mijn betoudovergrootmoeder. Het is niet zomaar een brief, want als je de brief opent licht de inkt op, en begint de brief te fluisteren in je oor. De inkt vertelde mij een magisch verhaal, over een avontuurlijk prinsesje, een Regenboogbos en een geheim pad naar een Bollebuikeboom met toverkrachten. Het verhaal wat de toverinkt me influisterde, heb ik hier voor jullie opgeschreven.
Zou het een legende of een waarheid zijn?
Dat ontdek je, als het je lukt om het eeuwenoude raadsel in het boekje op te lossen. De aanwijzingen onthullen het geheime pad naar de magische Bollebuikeboom in de bossen van Oranjewoud.
Over de Auteur;
Esther Bosma, geboren in Heerenveen, is een veelzijdige kunstenares met een diepe liefde voor de natuur en kinderen. Deze liefde, in combinatie met haar verbeeldingskracht en levendige verhalen geest, werd het begin van haar schrijven en illustreren van kinderverhalen. Via haar avontuurlijke, magische en liefdevolle verhalen, brengt ze natuur en kind samen, in een verbeeldingsreis vol verwonderingen.

Is De legende van Oranjewoud het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De legende van Oranjewoud