De legende van Tir Na Nog deel 2

De legende van Tir Na Nog deel 2

Fantasy & SF   Topics 0
De legende van Tir Na Nog gaat over een paarse fantasieplaneet die Prionstar heet waar goede en slechte fantasie wezens om de macht van Prionstar strijden.En zij strijden samen om de macht van Tir Na Nog dat het mooiste en machtigste feeenrijk van Prionstar is.De heersers van Tir Na Nog zijn de koning Finvarrra de gezegende en koningin Oonah de gezegende.Op een dag word hun dochter de beeldschone prinses Aurora de gezegende ontvoerd door de slechte koning Belial de bloeddorstige en zijn slechte gemalin koningin Lillith de bloeddorstige die de heersers van het duistere koninkrijk Draconia zijn.Zij heersen over een groot slecht leger van bloeddorstige fantasie wezens die net als koning Belial en koningin Lillith leven door het drinken van het bloed van de goede fantasiewezens van Prionstar. Koning Belial en koningin Lillith willen prinses Aurora ruilen om de macht over Tir Na Nog zodat zij de macht over Prionstar krijgen.Daarom sluiten zij prinses Aurora op in een van de 6 donkere torens van Draconia en houden haar daar gevangen maar een goede feeenprins die prins Tristan de gezegende heet van het feeenrijk Rosamund komt haar samen met andere goede fantasiewezens van Prionstar redden
Sciencefiction & Fantasy
Mijnbestseller.nl