De liefste kusjes die 'k ooit heb gehad

Een zwangerschap zet je leven op z’n kop. En zodra je moeder wordt, is ineens alles anders… Jouw lieve, kwetsbare baby groeit uit tot een grappige dreumes en even later heb je plotseling een driftige peuter in huis... In deze gedichtenbundel mag je verdwalen in herinneringen (of nabije verwachtingen) van je grote, kleine liefde. En door woorden, uit liefde geschreven, vind je ook je weg weer terug, naar het nu. Het moederschap vergt geduld, moed en een oneindige dosis liefde. Onvoorwaardelijke liefde. Je kind legt genadeloos je zwakke plekken bloot. Gelukkig ontdek je dankzij hem of haar ook bepaalde krachten, waarvan je het bestaan niet wist. De memoires van een moeder, verpakt in ontroerende gedichten. Geboren om voor altijd te koesteren. Om die emoties, de kleine en bijzondere momenten, steeds opnieuw te beleven. Deze gedichten zijn er om met iedereen te delen, met als doel anderen te kunnen raken, recht in hun hart! Zodat het gevoel dat jij hebt, wanneer je naar jouw kind kijkt, eindelijk in woorden kan worden vertaald. +

Poëzie
Gedichten (populair)