De lijst

Rank 610 Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Joey Morales was de laatste rekruut van het ultrageheime Orphan-project. Ze werd opgeleid tot moordenaar voor de geheime dienst, maar toen ze het programma vaarwel wilde zeggen, was ze haar leven niet meer zeker. Het was een andere voormalig geheim agent, Evan Smoak, ook wel bekend als Orphan X, die haar uiteindelijk redde.

Tegenwoordig woont Joey, die nog een tiener is, op zichzelf. Ze heeft een studie opgepakt en is klaar om een gewoon leven te leiden, maar op een dag loopt ze op de universiteitscampus een medestudente tegen het lijf die zich van het leven wil beroven. Ze probeert de jonge vrouw tegen te houden, maar tevergeefs. De schok wordt nog groter wanneer Joey ontdekt wat deze Becca Morgan tot haar wanhoopsdaad dreef. Becca’s naam stond op ‘de Lijst’, een document dat rondgaat onder mannelijke studenten en waarin de vrouwen op de campus worden beoordeeld op hun uiterlijk en seksuele prestaties.

Joey besluit al haar vaardigheden en kennis in te zetten om de jongens die achter de Lijst zitten te straffen. Ze krijgt hierbij hulp van haar mentor, Orphan X.

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers