Mij niet gezien

Mij niet gezien is het vierde deel in de zeer succesvolle en grappige graphicnovelserie De loserlijst van H.N. Kowitt. Met in de hoofdrol Dennis Koning, de koning der losers.

Op school vindt een verplicht worsteltoernooi plaats; Dennis ziet zich al in het ziekenhuis liggen. De enige manier om eronderuit te komen is klassenvertegenwoordiger worden. Maar ja, wil hij dat wel echt? Want echt: klassenvertegenwoordiger = grootste loser aller tijden...

Gelukkig stelt Chantal zich ook kandidaat; Dennis’ redding, maar niet voor lang: Chantal trekt zich terug. Nu heeft Dennis twee problemen: hoe voorkomt hij een worstelfiasco, en hoe krijgt hij het voor elkaar niet verkozen te worden?

H.N. Kowitt schreef meer dan veertig kinderboeken. Ze tekent heel graag dingen die ze leuk vindt. Ze woont en werkt in New York. Als ze niet schrijft, fietst ze graag en bezoekt ze vlooienmarkten.

Is Mij niet gezien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mij niet gezien