De jacht op de frobbels

De jacht op de frobbels

Gelezen 18 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 3
Junior   Topics 0

Hé? Dat is vreemd! Er missen opeens allerlei letters in de boeken. Al snel ontdekken de drie vrienden dat kleine, magische wezentjes de letters opeten. De boeken zijn in gevaar! Ze moeten snel uitvinden wat er aan de hand is, voordat het te laat is. Maar... wel stiekem, hè? Want Meneer Vrolijk, de vreemde bibliothecaris, mag niet weten dat Jonas, Wilgje en Stan alwéér allerlei geheimen onderzoeken in de bieb!
Billy Bones Bazen-boeken zijn avonturen die kunnen worden voorgelezen, die je samen óf lekker zelf kunt lezen. Alle verhalen hebben korte hoofdstukken en zinnen om lezen makkelijker en leuker te maken. Kies jij voor actie en humor of voor magie en vriendschap? Met Billy Bones Bazen word jij lezen de baas!

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar
De magische bieb (2)
Meis & Maas (Juniorpress / JP Publishing)
17 mei 2022
31 mei 2022

Reacties op: De jacht op de frobbels