De mens als ontwerp

De mens als ontwerp

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 1
‘De mens als ontwerp, van evolutie door toeval naar transformatie door keuze’ is het baanbrekende nieuwe boek van bestsellerauteur Gregg Braden.In dit boek deelt hij buitengewone ontdekkingen voor een gezonder en langer leven. Hij laat zien dat we als mens vanaf het allereerste begin al zo ontworpen zijn, dat we ons welzijn zelf kunnen reguleren met onze zelfhelende vermogens.

Met intuïtie, empathie en liefde kunnen we onszelf helen en de wereld op een positieve manier beïnvloeden.Wanneer we breken met patronen en (wetenschappelijke) inzichten die ons niet meer dienen, schrijven we zelf het positieve verhaal waar we in deze turbulente tijd zoveel behoefte aan hebben.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
AnkhHermes, Uitgeverij
07 augustus 2018
9789020214819 , 9789020214826

Recensies

Leer de geheimen van onze eigen mogelijkheden kennen.

door: Marjan van Druenen 1 like
De cover van De mens als ontwerp heeft een koele, neutrale kleur blauw. Is het de hemel, het bovennatuurlijke, het universum of een weergave van onsterfelijkheid wat hier afgebeeld is? Wat het ook mag zijn, het spreekt tot de verbeelding en past bij de boodschap die Gregg Braden wil uitdragen....