De moorden op Kingfisher Hill

De moorden op Kingfisher Hill

Gelezen 113 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 70 Favoriet 1 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Een gloednieuw Poirot mysterie van Sophie Hannah

Hercule Poirot reist op uitnodiging van Richard Devonport per luxe koets naar Kingfisher Hill. Hij is gevraagd
om te bewijzen dat Richards verloofde niet schuldig is aan de dood van zijn broer Frank. In de koets staat een vrouw in paniek op en eist een andere plek, ze beweert dat als ze op haar plek blijft zitten ze vermoord zal
worden. Poirot ruilt van plek met haar en gaat aan de slag als hij bij de Devonports aankomt.
De verbijstering is groot als de vrouwelijke passagier daar aanklopt en even later vermoord wordt gevonden. Wie is de mysterieuze vrouw en wie heeft haar vermoord?

Thriller
Hercule Poirot (4)
Joost van der Meer Bill Oostendorp
The House of Books
20 augustus 2020
17 november 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Merel Kuitert Boekverkoper

Poirot is terug, de spanning blijft achter

door: Merel Kuitert 1 like

Sophie Hannah is een Britse auteur van kinderboeken, thrillers, romans en poëzie. Ze schrijft al een tijdje moordmysteries in de stijl van Agatha Christie, met niemand minder dan onze eigen Poirot in de hoofdrol. Zo houdt ze de alom bekende Belgische detective in leven. Dit rest ons slechts met één...

Reacties op: De moorden op Kingfisher Hill