De onbeperkte ziel

Mijn naam is Brenda en ik ben geboren met een fysieke beperking. Daardoor verloopt mijn leven letterlijk op wieltjes. Wat mij niet verhindert om met volle teugen van het leven te genieten.
Vergis je niet: het is niet “ondanks” mijn beperking dat ik mijn leven ten volle invul, maar eerder “dankzij”.
Door mijn onbeperkte levenslust zijn er maar weinig hindernissen die overeind blijven.
Schilderen met de mond, radio maken, modellenwerk, reizen, uitgaan en filosoferen, ik doe het allemaal.
In dit boek nodig ik je uit om kennis te maken met wie ik ben en te ontdekken hoe ik mijn reis door dit leven ervaar en beleef.
Heb je zin om de wereld eens door mijn ogen te bekijken en jouw eigen levenslust hierdoor te prikkelen?
Dan zal dit boek je zeker inspireren.

Is De onbeperkte ziel het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De onbeperkte ziel