De onuitstaanbare erfgenaam

De onuitstaanbare erfgenaam

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 34 Favoriet 0 Recensies 0

Vóór de Bridgertons waren er de Rokesby’s – een heerlijke nieuwe wegdroomserie over de buren van de Bridgertons, in de late achttiende eeuw

Soms vind je liefde op de meest onverwachte plekken. Maar niet als het aan Billie Bridgerton ligt.

Billie Bridgerton zal ongetwijfeld een Rokesby trouwen, daar is iedereen het over eens. De vraag is alleen: welke? De Bridgertons en Rokesby’s zijn al eeuwenlang buren en goed bevriend. Als kind was Billie al onafscheidelijk van zowel Edward en Andrew Rokesby. Eigenlijk is er maar één broer die ze absoluut niet kan uitstaan…

George Rokesby is dan misschien de oudste en erfgenaam van het graafschap, maar hij is ook arrogant, irritant en bepaald niet gecharmeerd van Billie – en dat is wederzijds. Maar wat als de enige persoon die je niet kunt verdragen degene blijkt te zijn waar je niet zonder kunt?

In de pers

Bridgerton is uitstekend binge-materiaal.’ de Volkskrant

‘Quinn heeft je volledig in haar ban. Ze schrijft vlot, humoristisch en met aandacht voor detail. Dit is een heerlijke roman om bij weg te dromen.’ ***** Chicklit.nl

Bridgerton was alles wat ik ervan hoopte.’ Ester Naomi Perquin

Historische roman (populair)