De Openbaringen van Riyria 1 - Het Koningscomplot (POD)

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
(POD) Geen kwade geesten die verslagen moeten worden, geen weeskind met een bijzondere gave. Twee gewone mannen op de verkeerde plek, op het verkeerde tijdstip. Hoewel, gewoon...? De aartsschelmen Rolf Molenbeek en Hadriaan Zwartwater verdienen namelijk een aardige duit met het uitvoeren van gevaarlijke opdrachten, voor iedereen die zich hun diensten kan veroorloven.

Zullen ze een feilloze manier weten te vinden om zich uit de nesten te werken als ze onder valse voorwendselen betrokken raken bij een samenzwering om de koning te vermoorden? Of zal het deze keer anders uitpakken? Fataal?

Geheel op eigen kracht wist het aanstormende fantasy-talent Michael J. Sullivan via het internet naam te maken. Inmiddels wedijveren uitgevers wereldwijd in het binnenhalen van de vertaalrechten van zijn veelgeprezen Openbaringen van Riyria. Centraal in deze verhalen staat het weergaloze roversduo Rolf Molenbeek en Hadriaan Zwartwater; onweerstaanbare dieven die in ruil voor een flinke zak goud elke klus aannemen.
Sciencefiction & Fantasy
Fantasy