De perfecte bodyguard

Miryea
Ik ben een gevangene. Maar ik ben allesbehalve weerloos. Ik zál ontsnappen al is dat het laatste wat ik doe. Sinds de dood van mijn vader heeft mijn broer het voor het zeggen en staat hij aan het hoofd van het kartel. Het leek hem een goed idee mij uit te huwelijken aan mijn vaders aartsrivaal, alleen maar om de banden tussen hen te verstevigen.

Mijn aanstaande man is geen uit een sprookje weggelopen prins. Hij is een bittere, oude man.
Het enige goede dat hij heeft gedaan is een bodyguard voor mij inhuren zodat ik kan gaan en staan waar ik wil. Dat komt mij goed van pas. Hij gaat me helpen hieruit te komen. Maar om dat voor elkaar te krijgen moet ik hem eerst verleiden…

Asher
Ze is prachtig, deze pittige jonge vrouw die ik moet beschermen met mijn leven. Ik zal er alles aan doen om haar uit de klauwen van het personeel van mijn werkgever te houden. Ze willen allemaal maar wat graag hun frustraties op haar uitleven.
Ik neem mijn werk serieus en laat haar niet in de steek.
Haar laten gaan is echter geen optie. Daarbuiten kan ik haar veiligheid niet garanderen. Hierbinnen wel.
Maar waarom moet ze zo godvergeten sexy zijn?

Recensies (1)

Is De perfecte bodyguard het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De perfecte bodyguard