Lorenzo

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 0
Op negentienjarige leeftijd ontmoette Marina de liefde van haar leven. Toen ze erachter kwam dat hij een gevaarlijk leven leidde, kon ze niets anders dan hem laten gaan.

Een beslissing waar ze tot op de dag van vandaag spijt van heeft.

Ze maakte een nog grotere fout door te vluchten in de armen van John, een man van wie ze dacht dat hij veilig was. Niets bleek minder waar. De relatie eindigde met John achter de tralies vanwege zijn gewelddadige gedrag.

Als John uiteindelijk weer op vrije voeten komt en haar en haar zoontje Madz bedreigt, besluit ze dat het tijd wordt om een drastische maatregel te nemen. Ze neemt Madz mee naar Chicago in de hoop dat ze daar rustig kan nadenken over haar volgende stappen.

Haar leven neemt een onverwachte wending als ze in Chicago een oude bekende tegen het mooie lijf loopt. Al snel realiseert Marina zich dat ook in Chicago gevaar op de loer ligt en dat ze haar verleden niet zo makkelijk kan ontvluchten.

Gevaarlijke Liefde (2)
01 januari 2018