De pijnbestrijder

Deze romantische thriller beschrijft het tragische leven van een man die wegens een psychische stoornis en nalatigheid van zijn ouders zichzelf min of meer opvoedt. Na de middelbare school wordt hij tijdens een zomervakantie smoorverliefd op de winnares van de lokale missverkiezing. Na de geboorte van hun kind neemt de relatie steeds grilligere vormen aan. Balancerend tussen wrok en spijt doet hij verwoede pogingen haar te vergeten, maar komt na gedwongen opname in het reine met zijn verleden. Ze gaan elk hun eigen weg; die van hem voert langs afgronden van drank en drugs. Als hij 55 wordt, nodigt hij alle mensen in zijn leven uit om zijn verjaardag, maar vooral zijn hernieuwde ik te vieren. Dit zal hem echter duur komen te staan.

Is De pijnbestrijder het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De pijnbestrijder