Pruim

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Ze noemen me De Pruimpjesdief.

Omdat ik maar met één soort vrouw neuk.

Maagden.

Ik betaal een mooi bedrag voor die ervaring. En soms willen de vrouwen er niet eens voor betaald worden.

Ik geil op hun strakheid en hun tranen. Ik geil op de bloeddruppels die de lakens bevlekken. Iedere man heeft zo zijn fantasie … en ik heb het geluk dat ik me de mijne kan veroorloven.

Wanneer Monroe mijn leven komt binnenwandelen, zit ze opgezadeld met een enorme studielening die ze onmogelijk kan terugbetalen. Daarbovenop komt nog eens de ziekenhuisfactuur voor de kankerbehandeling van haar moeder … die ondertussen overleden is. Ze zit tot over haar nek in de schulden en ziet geen uitweg.

Of toch één.

Haar maagdelijkheid verkopen aan De Pruimpjesdief.
Feelgood
Pruimpjesserie (1)
Hartwick Publishers
13 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden
Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Schulden & relatieproblemen zorgen voor een pruim (of kers)

door: FranciscavdLinden 1 like
Monroe zit tot in haar nek in de schulden. De ziekenhuiskosten van haar inmiddels overleden moeder zijn nog niet afbetaald en een enorme studielening zorgen ervoor dat ze krap bij kas zit. Overwerken en budgetteren zorgen voor haar voor het niet gewenste resultaat. Pas als ze de wanhoop nabij is...
ebook