De quiltster van de Amish

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Serie De vrouwen van Lancaster County - Deel 5

Een begaafde jonge quiltster...
Een succesvolle kunstenaar...
De levensveranderende onthulling die hen uit elkaar lijkt te drijven...

Linda Mueller leeft een overzichtelijk, onbewogen bestaan, en is er tevreden mee om haar tijd te verdelen tussen het maken van de mooie quilts waar ze om bekend staat, en het werken bij een Englische stoffenwinkel.

Linda is overdreven idealistisch en heeft daarom nog nooit een man gevonden die ze de moeite waard vond om mee te trouwen- tot ze Isaac Mast ontmoet. Hij is een nieuwkomer in Lancaster County en een getalenteerd schilder. Terwijl ze door hun respectievelijke vaardigheden nader tot elkaar komen, wordt Linda aangetrokken tot Isaacs vriendelijke manier van doen, zijn nederige houding en intrigerende persoonlijkheid, en al snel beginnen de naden van haar zorgvuldig geconstrueerde wereld los te raken.

Met Isaacs hulp onderzoekt ze het verhaal van haar overleden grootmoeder, ook een getalenteerd kunstenaar. Maar wanneer een verbijsterende waarheid aan het licht komt, moet Linda een belangrijke beslissing nemen. Eén die elke hoop op een toekomst met Isaac kan verwoesten. Zullen hun dromen van een leven samen volledig ontrafelen? Of kan ze een manier vinden om hun leven weer aan elkaar te naaien?

Andere delen van de serie De vrouwen van Lancaster County zijn:
* De vroedvrouw van de Amish (deel 1)
* Het kindermeisje van de Amish (deel 2)
* De bruid van de Amish (deel 3)
* De naaister van de Amish (deel 4)

Zoeklicht, Uitgeverij 't
24 maart 2021